Wednesday, June 24, 2009

Holla Hoofter!

Colleague aku, Benedict ajar aku mencarut. Dia ajar aku perkataan Hoofter walaupun aku memang dah tau maksud perkataan tu, aku buat buat amaze bila Benedict melaung cakap Hoofter kat aku.

"Hoofter tu apa Ben?"

"Hoofter tu macam u lah"

"Oo kacak dan hensem, genius dan memikat"

"Bugger"

Ben sekarang dekat France. Aku harap bila dia balik nanti, dia tak import sekali H1N1.

******

Hidup aku lonely. Sebab tu aku reload prepaid mobile aku RM60 setiap 2 bulan. Yes fuckers, you heard me right.

RM60/2 months = RM30/month.

Gila lonely.

Abang aku pakai RM400 sebulan. Gila membazir.

Biarlah aku mengamalkan konsep wasatiah.

Amin.



Info: Ben berkomunikasi dengan aku menggunakan Bahasa Inggeris. Tapi dia boleh berbahasa Melayu sebab mak dia orang Indonesia.

No comments: