Monday, June 22, 2009

Perempuan Memang Complex

Disebabkan perkhidmatan aku di company aku sekarang no longer needed (bukan sebab aku kena buang, tapi sebab aku berhenti kerja), aku ada banyak masa untuk update blog dan melakukan perkara yang sia-sia. It has been more than a month now aku duduk depan PC sambil surf internet tanpa rasa guilty.

Aku juga banyak buat benda bodoh. Like chatting on IPMessenger with colleagues who happen to have a lot of works. By a lot, I do mean A Lot.

Tadi aku IP Siti Amirah. Sebab Amirah paling laju balas IP aku balik. Lagipun Shahrul cakap Amirah hot. Aku IP Amirah sebab nak bagi Shahrul jealous walaupun Shahrul dah lama berhenti kerja dan sekarang berpeleseran di jalanan.

It went as usual, I IP-ed her, and she IP-ed me back. And then Amirah came with a confusing sentence. Sila lihat figura di bawah.


Aku sebenarnya tak faham apa yang Amirah cakap sebab most of the times, dia cakap memang agak melalut. Tapi kalau verbally, boleh pulak faham. Memang agak kompleks.

Then sebab aku rasa pelik, aku pun teringin nak IP Faizal. The message that SUPPOSEDLY intended to Faizal sounded like this.



Sila perhatikan line warna biru. It was wrongly sent to Amirah instead. Aku cerita kat Faizal. Faizal cakap aku bongok

Lepas tu Amirah IP balik kat aku.

Dia pun cakap aku Bongok.

Tak pasal pasal aku kena belanja seafood.

No comments: